KİTAP ÇEKİLİŞİ

Kitap severlere müjde güzel bir çekiliş ile başlıyorum.



.Bloğu olanlar bu bloğa izleyici olmalı ve bloklarında bu çekiliş duyurusunu paylaşmalı ayrıca bu postun altına linkleriyle beraber yorum bıraksınlar ki onları bileyim. Ve tabi ki mail adresinizi bırakmalısınız.

  @alevkaraca_ instagram hesabını takibe almalısınız.

Ve yoruma hangi kitapları istediğinizi yazmalısınız. 

1-Kitaplar: Hakan Günday  ‘Daha ‘ve Seda Diker ‘’Beni ararken.’’

2-Kitaplar:  H. Nur Arttıran ‘’Aşk bir davaya benzer.’’  Ve Yüksel Eryılmaz ‘’Güneş her gün yeniden doğar''

Bol şans herkese :)

8 yorum:

  1. Merhaba... Kitap kokusu aldım ve geldim. Gelmişken katılayım dedim. Herkese ve kendime bol şanslar dilerim.:)
    https://burasihayalkahvesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir etkinlik herkese bol şans :) Google hesabımda duyurayım hemen .

    YanıtlaSil
  3. https://icimdebirfisilti.blogspot.com.tr/

    icimdekifisiltilar@gmail.com

    İzlemeye aldım, paylaşım ve instagram takibi de tamamdır :))
    "DAHA" ve "Beni Ararken" kitaplarını seçiyorum. Bol katılımlı olsun inşallah. Sevgileeer :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir çekiliş, herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  5. harika bir etkinlik olmuş. Çok iyi düşünmüşsün. Makyaj malzemelerindense kitap çekilişi yapmak her zaman daha iyidir. Umarım bol katılımlı olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ay bi daha yaptığında duyururum daha çok kişi gelir kuuuu :)

    YanıtlaSil