YAŞAM YOLUM-1




Hayat herkese aynı aslında. Yaşamak istediğimiz bir hayat ya da hayal var. Ben onun mücadelesini vermeye başladım.

 Çok şükür halime ki, yeteneklerim var. Değerlendirmek konusunda da neler yapabileceğimi gerçekten hiç bilmiyorum.

 36 yaşımda şunu öğrendim. Hayatı planlamalısın… Belki her şey istediğin gibi olmaz ama sen yine de planla.

Hayalleri olmalı bir insanın ve peşinden koşmalısın. Çok hayalim var ve adım adım ilerleyeceğim.

 Neleri baştan yapardım. Şu düşünceyi bırakmak isterdim mesela ‘Şu an çalışıyorsun, başka bir şeye kafa yoramazsın Alev’ Bu benim konfor alanımda durma sebebimmiş meğerse.

 Şu anda hayatın beni zorlaması beni gerçekten mutlu ediyor. Neden mi?

 Mecburum. Konfor alanında kalamam.

 İş yeri açmaya karar verdim. Büyük bir firma yapmaya karar verdim. Hayal ettim.  @yagmurstil

 Benim hayallerime açılan kapı olacak. Zenginlik, bolluk, sağlıklı yaşam hayatta istediğim ne varsa bana kapılarını açacak.

 Ama şu an orda değilim. Gözüm orada duruyor. Odağım orada duruyor.

 Neler yapmalı, nasıl firmamı büyütmeliyim, şu anda hafta da bir ürün satıyorum sizce hafta da 5 ürün nasıl satarım.

 Daha bir çok soru kafamda var. Cevapları şu anda bulamıyorum. Yaşam koçu buldum geçen gün bu hafta konuşacağım. Daha çok çekim yasasını anlatacak bana faydası olur belki ne dersiniz.

Her yolu denerim yani kafama yatan her yolu denerim. Yaşam koçlarının çok faydaları oluyor.

 Önceden http://simdenakcadag.com/ Simden hanım ile konuştum. 6 ay kadar bir süre Yağmur 6 aylıktı. Çok faydasını gördüm. Başkasının sizin hayatınıza bakması çok farklı bir deneyim.

Ve lohusalık durumları hele evde tek başınıza bebeğinizle bütün gün baş başa kalınca durum çok farklı…

 Bir tarafta çabaladıklarınız bir tarafta kımıldayamamak bunu gerçekten yaşayan bilir.

 Dramatik bir durum yok ortada. Yaşam var sadece hayat yolculuğu var. Tercihlerimiz var.

 Şimdi tercihlerim daha farklı Çok mutlu bir hayat istiyorum kendime. Sağlığımla, şükürlerimle en önemlisi kızım ile çok mutlu bir hayat istiyorum.

 Çok gezmek istiyorum. Dünyayı gezmek istiyorum. Karadeniz turu istiyorum. Kapadokya ya gideceğim ilk önce mesela. Bir yerden başlamalı.

 Çalışmak en güzel ibadet, en güzeli.

 Hayat yolculuğum başladı… Şubat ayındayız ve yapılacaklar listemi hazırlıyorum.

 Bu arada çok liste yapan biriyim. Alışveriş listesi, yapılacaklar listesi, gezilecek yerler listesi, kitap listesi, blog yazı listesi aklınıza gelecek her şey var. Planlı değilim çok fazla ama olmaya çalışıyorum.

 Yaşam koçu ile görüştükten sonra tekrar bir yazı gelir peşine… Kendinize iyi bakın…






4 yorum:

  1. Sen de kendine iyi bak,çok sevdim ben burayı.
    Dilerim hayalindeki firmaya ulaşırsın,tüm hayallerin gerçekleşir :)
    Hayallerin peşinden koşmayı hiç bırakmamamız dileğiyle! ^^

    YanıtlaSil
  2. Yazdiginiz yazi beni de baya motive etti. Sanirim bu yazilariniz icin bile blogunuza her gun bakabilirim. Sevgiyle kalin
    -buyuk blog etkinliginden geldim

    YanıtlaSil
  3. Liste yapmak gerçekten çok iyi oluyor. Ve sonra yerine şimdi neleri yapabilirim diye düşünmek de.

    YanıtlaSil
  4. Programlı olmak iyi bir şey gibi duruyor ama insan karakteri çok karmaşık. Ben mesela, yaptığım hiç bir programa uyamadım. Program yapmaktan da vazgeçtim zaten. Ancak, çalışan ve bebek sahibi evli bir kadının iyi bir planlamaya ihtiyacı olduğuna inanıyorum. Bu arada, ben sizi daha önce takibe almıştım. Paylaşımlarda görüşmek üzere...

    YanıtlaSil